03/03/2012

tidur

tajuk kali ni adalah tidur. tapi bukanlah saya nak cerita pasal saya yg kuat tidur lately ok. hihihi. ibu hamil mestilah kena banyak tidur . apalah korang ni. tu pon nak kecoh. hakhakhak
saya nak cakap pasal hubby saya yg mudah beno tidur ni. serius la saya cakap. letak je kepala x sampai lima minit dia boley terus lena. kadang-kadang saya sampai bangun ni duk bersila tengok dia and terpikir macam mane la dia boley melenakan dirinye dalam sekelip mata. hairan bin ajaib tol saye. kagum pon ye. memang saya nk kena menuntut ilmu tidur ni dari beliau gamaknye. sbb saye susah nak lena. pusing sane sini belum tentu saye dpt posisi yg selesa. hihi.. tambah lagi dengan fizikal saye yg da berubah ni memang x berapa selesa nk telentang. kene mengiring je. meniarap lagi la x boley. x berani saye sebab ade saye bace baby boley lemas. tp tgk adik ipar saye selamba je dia meniarap. takpe la kn..dia da beranak 3. saye ni ngandung sulung memang x berani la.

okeh mari sambung lagi..
dah la hubby cepat lena kn, tidurnye pulak berdengkur. hahahaha. saye memang geram sungguh la. kuat pulok tu dia berdengkur.saye kadang-kadang jadik tension taw. cmne la nk bagi hubby ni tidur x berdengkur. rase nak picit2 hidung dia. korang ade x petua nak bagi x dengkur ? share ler kalo ade okeh! nnt ai belanja korang ais krim. hihi.

No comments:

Post a Comment