14/04/2012

my bestfriend

tutt..tuttt.. ok itu bunyi mesej yg baru saya terima ni.  petang-petang macam ni dapat khabar baik dari Kemaman memanglah buat saya gembira. kan? 

saya dengan ini nak ucapkan tahniah buat kawan baik saya nun jauh di sana kerana telah selamat melahirkan baby girl. hikhikhik. mesti comel dan lemah lembut macam mum dia kan.

to : Suhaira

semoga kehadiran orang baru akan menyerikan lagi rumah tangga Suu dan hubby. dan semoga si kecil yg comel itu akan menjadi anak yg solehah. Amin.

dengar je kawan baik dah bersalin buat saya jadi makin nervous la pulak. x sabar nak balik sana nak tgk baby dia. 

Puan Suu and hubby.

picture baby dia belum ada lagi lah. nanti ai update kalo dia izinkan ok. 

p/s : baru petang semalam kite chattin' kat facebook kan Suu? tahniah my dear!

No comments:

Post a Comment