19/04/2012

Labuan ~ last day

Assalamualaikum... ok saya berpeluh-peluh kepanasan ni. hehe. baru je siap kemaskan bilik. dah tukar cadar, cuci kain baju sume, bersihkan kipas -even x bersih sgt sbb takot nak panjat kerusi-.  senang hati tengok bilik kemas dan bersih. tapi sayu hati tengok bantal hubby. uhuk! -nangis lagik pasal sedih- semalam masa hubby nak pi kije dah hntar hubby ngan linangan air mata gitu. hehe.

saya : D, rasa macam xnak balik je. (suara kuar x kuar je. air mata bergenang gitu.)
hubby : hahahaha...
saya : sedih...
hubby : xpe, mumy baliklah bersalin kat sana, lepas bersalin nnt balik la sini balik. (sambil gosok-gosok pale wife. peluk bahu wife yg cengeng)

apa lagi saya peluk hubby and x bagi dia pi kije. hahaha. boley pulak macam tu kan? tp hubby p kije jugak. takpe..takpe..esok hubby cuti sbb nak hantar wife pi airport. kesian hubby saya. macam manelah nanti dia saya duk kampung lama-lama. adui..nak cinta-cinta jarak jauh mcm dulu mmg x sanggup dah kot. dulu lainlah takde ikatan kan? sekarang dah jadi suami isteri. mati kerinduan la saya. hahaha. ayat yg mmg x boley blah langsung.


p/s : malas nk packing, suruh hubby la malam nanti boley? hehe.

No comments:

Post a Comment