07/06/2013

entri hari jumaat

lately macam malas nak jenguk blog. x tahu kenapa. nak update lagilah malas tapi ini kugagahi juga jari jemari supaya menaip. sebab macam x best bila x ada cerita. jadi malas x malas update kah jugak sikit hari ni. ok...alhamdulillah irdina nadhirah sudah tamat baca quran pagi tadi. so bolehlah dia ikut majlis khatam quran lusa nanti. minggu ni memang azab sikit untuk dia pasal pagi petang sampai malam kena ngaji. berhelai helai pulak tu saya suruh dia baca. bukan apa takut x sempat nak khatam ahad nanti dia jugak yg sedih. dengar dengar bunga telur pun dia dah beli. memang saya positif dia sempat habiskan even her ustaz said x sempat tapi saya x nak dia rsa down. so kita motivate sikit and dia berjaya. good job my dear. proud of you. but serious makcik cakap makcik sedih tadi bila kamu cakap " trrima kasih makcik sebab ajar. " alahai...terharu ai taw. kihkihkih.

hari ni i menderita cerry berry u know. ntah apalah yg i makan. sampai adeeb pun terpaksa mama angkut ke toilet. habis tu nak tinggal kat sape? x kuasa nak dengar dia melalak ssensorang kalu saya tinggal kat bilik. so marilah ikut mama membuang. nasib ko lah, nak. haha.

saya tak tahu ni saya sorang je yg rasaa atau sume mums pun like this. bila anak tidur, pandang muka anak hati jadi sedih. apakah? kadang sampai ngalir airmata. ntah apa apa. tapi ni lah hakikatnya. macam macam datang dalam fikiran. paling utama rsa sedih sebab x mampu nak bagi apa yg terbaik di dunia ni buat anak. rsa macam bersalah.

blurlah..nntilah update lagi. ngantuk + malas = ngalas. apakah?



layanlah gambar ni sekeping. lama x letak gambar kat blog. hihi...

No comments:

Post a Comment