15/06/2013

im coming home..im coming home...tell the world im coming...

assalamualaikum...

hari ini hari sabtu and as always husband kerja. coti pon kerja kekdahnya. kayanya idok jugok.hihi. tak baiklah! rezeki kan Allah yang tentukan jadi marilah kita memanjatkan kesyukuran. alhamdulillah. masih diberi rezeki untuk meneruskan kehidupan di alam fana ini. kemain mak kau macam brtazkirah pulak mukadimahnya. hehe...

first, tak tahulah perkataan terima kasih tu sesuai ke tak nak tujukan pada puan Mell di atas kerajinan beliau membuat blog saya berwajah baru. ececece...bertukar wajah sudah kan. dah la suruh orang, kemain tuan tanah banyak cekadak. boleh x cari header yg ada tiga bulatan nak letak gambar...boley tak buat hitam putih nak bagi oldskull...boleh tak ayat kotak hati mama adeeb tukar pada catatan ratna...boleh tak nak pinky pinky... hoii...kemainlagi demandnya. banyak beno permintaan. hihi... pape pun thank you very much ya! nama blog pun dah tukar pada catatan ratna. ilham dari novel Ramlee AwangMurshid yang da menceritakan tentang catatan maryam. nak tahu apa sila baca semua koleksi sunan okey! actually my nickname ratna yang saya guna sejak bertahun tahun ni pun ilham novel beliau. tuan tanah tukar jadi ratna rafiqi suddey..pinjam nama anak kekdahnya. nak jugak glam glam poyo kat blog. kuikuikui...

berbalik pada tajuk entri, yup..saya nak balik kampung. early ramadhan. actually time balik tu belum pun ramadhan lagi. dua hari lagi nak ramadhan ikut kiraan kalender islam saya balik. nak sambut ramadhan kat kampung.and as always fly with adeeb. husband tak ikut. dah ajakk dia yg takmau. tp dia izin je saya balik. satu yg saya selalu confuse sesetengah orang selalu tak senang kalau tahu saya nak balik kampung. wth. sukehati sayalah. takkan saya tak boleh nak jenguk famili saya. takkan saya tak boleh nak balik rumah ibu bapa saya. siap ada yang cakap orang lain balik setahun sekali je kut. sampai sil yg dengar pun sil berbulu.sil said kalau saya nak balik sebulan sekalipun takde masalah kut.bukan guna duit dia orang pun. dah abang dia izin je kann..huhu...entahlah apa yang mereka mereka risaukan sangat...serius tak faham...

suka dengan entri mari mengaji puan Mell. thanks ya!


No comments:

Post a Comment